Sunday, April 15, 2012

Att det ska vara så svårt...

Jag är nog inte i grunden ämnad till att dela med mig av mitt liv. Hur jag än försöker så får jag liksom inte tummen ur och skriver något här. Egentligen så vill jag ju skriva lika bra som många andra, jag beundrar verkligen er som aktivt underhåller oss andra med kåserier och berättelser. Skulle jag försöka så blir det bara korta texter om hur mina bilar jävlas med mig, hur min dotter kommer på nya skojiga sätt att terrorisera katten och huset på, eller hur mycket tid jag spenderar på jobbet. Men i vilket fall som helst, ibland skrivet jag, men oftast inte. Oftast så tänker jag bara att jag ska skriva ett inlägg sen, men det händer liksom inte.
Kanske bättrar jag mig framöver, men troligtvis inte.

Men kommentera gärna, det uppmuntrar iallafall till uppdateringar. (Och ja, jag ska ändra designen, den var ett experiment som inte var så lyckat.)

Till nästa gång!


1 comment:

LadyCara said...

Haha,känner igen mig! Man tänker hur man ska få till något fyndigt, underhållande och intressant som berör... och formulerar små texter i huvudet... och där stannar dem. Sen när man väl sätter sig och ska skriva i bloggen blir huvudet tomt och man skriver lite floskler om vädret, mat, idiotiska bilförare eller jobbet... Intressant, underhållande och fyndigt? Nej, bara sakligt =)
Ha det bäst och fortsätt med sporadiska inlägg... om inte annat är det roligt att själv gå tillbaka och läsa =)