Saturday, May 5, 2012

Mycket nu..

Och ändå så har jag inget vettigt att skriva om. Idag fyller fru Granlund år, men det fick bli panik-firat eftersom jag inte verkar göra annat än att jobba känns det som. Först ett normalt 7-17 pass, med bara ett tiotal minuter övertid, sen ner på stan för att beställa mat som jag inte orkade laga, plocka upp en blomsterkvast och sen ruscha hem. Kasta i sig maten och sen skubba upp för trappan och jobba en timme till medan frugan nattade knodden.. Ner, slappa tio minuter, sen upp och jobba lite till. Ner och kolla lite tv, diska och sen upp och slösurfa lite innan läggdags, och här ligger jag nu. Det är härligt med fredag, nu får jag vila ända tills imorgon bitti innan det är dags att jobba igen.. Om det nu inte larmar en massa i natt.. Sov gott alla nu! </p>

No comments: