Thursday, August 27, 2009

Sagovindars boning...

Vackert namn på ett slott i en visa, eller bara det första som dök upp när jag försökte komma på en titel för dagens inlägg. Välj själv, men skyll inte på mig när det blir fel... : D

Precis som det brukar vara, och precis som det ska vara antar jag, så har jag inte en susning om vad jag ska skriva om här. Varmt som i något av helvetena här uppe, och jag har fortfarande inte fått tummen ur och börjat isolera vinden... :/ Antar liksom att det kommer lösa en del av värmeproblemen här, men man vet aldrig. Hjälper inte det så får det bli en AC till nästa sommar, eller så får jag flytta ner i källaren. Vet faktiskt inte riktigt vad som är enklast, källaren är unken och luktar instängt, men det är svalt där nere... :) Det är det inte här uppe, men en AC innebär ju lite jobb den med, ett nytt fint hål genom ytterväggen tillexempel. Och en elräkning som inte är av denna världen gissar jag... Men men, det får vi ta då, nu ska jag duscha och krypa i säng, fredag imorgon ju! :)

G'natt alla, sov gott och glöm inte att lägga ett äpple på magisterns bänk imorgon!

1 comment:

Galna Kocken said...

"Varmt som i något av helvetena här uppe".

Men hur varmt är det då? He he..