Saturday, October 10, 2009

Elements...

Kul, underbart, härligt... Startade just den gamla maskinen för att försöka kolla vad jag har för "säkerhetskopierade" filmer på den, men upptäckte att den externa disken som allt ligger på har ett grillat nätaggregat... :/ Så nu blidde det inget av det... :(

Nu måste jag återigen ta tag i att lägga ett ärende hos NetOnNet, och jag har liksom inte skickat in tv:n som jag felanmälde för några månader sen, så frågan är om det inte är frågan om ett "Peter och vargen" scenario med dom.

Jaja, förhoppningsvis kan jag få tag på en ny nätdel bara, utan att behöva skicka in disken och behöva "säkerhetskopiera" allt igen. Dessutom ligger det en hel del musik och filmer på den som verkligen inte går att få tag på längre... :( Varken köpa eller på annat sätt tillförskanska sig.

Crap, mao!

Ha det! :)

1 comment:

nazlii said...

såg din kommentar nu, så ja svarar nu.. jo pga frisyren antar ja. hoppas allt är fint med er:)