Sunday, November 29, 2009

Nattadags...

Nu är det nattadags, klockan är mycket och imorgon bitti så börjar jag på mitt nya jobb. Kanske inte helt ok att somna på maskinen första dagen. :P

Har påbörjat en receptblogg med lite av mina egna recept, men änsålänge har jag mest bara klistrat in gamla recept, även om planen är att jag ska skriva in de nya jag kommer på med..  Känner du för att kika så finns den på http://intekock.blogspot.com

Kommentera gärna recepten och rösta på dom, tanken är att det ska vara möjligt iaf... :)

Nu, g'natt! :)

1 comment:

Anonymous said...

ja vet nu vad filmen heter, filmen heter RAD och är utländsk och är ifrån 1986, fick hjälp av brorsan, men finns inte o ladda eller o köpa, men brorsan berättade att vi ska ha den på vinden i åsen, så ja får väl ta mig en titt där när ja kommer hem.
Hoppas allt är bra.
/Nazlii