Saturday, January 30, 2010

Skitdator!

Skrev ett långt och vackert inlägg tidigare om hur jag anser att man kanske borde lägga några minuter på att ringa till polisen och upplysa dom om att det finns idioter som med vilje går in för att hindra mig vid omkörning av andra på motorväg, en upplyftande och humoristisk (?) text vars crescendo innehöll orden vägverket, mitträcken och allsköns svordomar över tidgare nämna verk och uppfinning... Men nu orkar jag fan inte skriva om det hela, istället så börjar jag fundera på hur jag ska formulera mig när jag skriver till Kompletts kundsupport och försöker få hjälp med en dator som fungerar som en påse skit... :/


Så, önska mig lycka till, och fnissa lite åt inlägget som kunde varit... :)

1 comment:

Galna Kocken said...

Så vad var problemet då? (nyfiken)