Wednesday, August 4, 2010

Komplett...

Nu verkar det som om det kanske kommer att lösa sig med mina datordelar från Komplett. Mailade lite med deras returavdelning igen, och killen skulle lägga in en ansökan om retur. Om den accepteras så kommer jag att få skicka in min processor och moderkortet, då varken de eller jag vet vad som är fel. Trist att behöva krångla så med skitsaker, men eftersom processorn varit inne två gånger, moderkortet en gång och de inte hittat nåt fel så börjar jag tröttna. Förstår deras sätt att se det på, har själv jobbat med liknande saker. Men samtidigt så blir man lite frustruerad när datorfan hänger sig 10 - 15 gånger om dagen, och tillsynes utan orsak. Hade ju varit en sak om man hade överklockat systemet, eller missat kylning eller nåt, men det har inte jag, och lik förbannat så hänger sig aset några gånger om dagen. Men men, nu verkar det som om det kanske är en lösning på gång. :) Kanske man orkar ta tag i sitt virtuella liv och uppdatera här lite oftare också. Varje gång man ger sig på att skriva en text så sitter man och oroar sig för om datorn kanske ska hänga sig nu, eller om en minut eller så. :/

Så, håll tummarna för mig! :)

No comments: