Friday, August 6, 2010

Sonisphere

Nu rullar Granlundarna mot Sonisphere om en liten stund. Ett par dagar i huvudstaden och förhoppningsvis ett återseende av en gammal vän. :)
Fick i alla fall godkänt på min retur till Komplett, så delar av min dator är på väg till dem nu. Funderar på om jag ska beställa liknande delar igen, eller om jag ska lägga till lite pengar och gå upp till 6 kärnor... Svårt att välja, men att köra Gentoo igen på en sexkärnig plattform lockar rätt mycket. :P

Annars? Mjo, såg att det kommer vara en veteranbilsmarknad i Jönköping den 14:e aug, så jag funderar på att försöka ta mig dit. Finns en liten chans att jag hinner göra Amazonen körklar tills dess, men jag tror inte att jag fixar det. Hade varit riktigt roligt att glida in på marknaden med den, men tiden är inte riktigt min bästa vän just nu. Har många bollar i luften och lite för lite tid för alla. Men men, några prioriteras högre än andra.

För övrigt så beräknas jag bli förälder den 17:e Mars. :D

No comments: