Sunday, April 26, 2009

Sommar, sommar och sol...

Kanske inte riktigt, men hur det än är så är solen här nu. Kung Bore hade inte tid att stanna hela vintern som han borde, så nu har häxan Walborg satt sina tassar hos oss. Grillen är ute, trädgården är under bearbetning och frugan har flyttat ut till solstolen. :) På måndag tänkte jag börja cykla till jobbet på heltid, och varje dag som passerat den senaste veckan så har jag passat på att promenera ett par kilometer på lunchen. När jag får tag på Nina så ska jag nog ta tag i det där på riktigt, men tills dess så får det räcka med  cykling och promenader.

Annars är allt bra, jag saknar lite inspiration till att skriva här, men det kommer nog när våren övergår till Småländsk högsommar och regnperioden tar sin början... Tills dess så behöver ni inte hålla andan i väntan på nya inlägg från mig, de kommer när de kommer... :)

No comments: