Sunday, April 5, 2009

Välkommen hem!

Det känns riktigt skönt att vara hemma nu, trots att man varit ute och flängt sen jag kom hem så känns det skönt. Har hunnit med GeKås i Ullared ett varv, en refill-tur till Tyskland och idag har vi fikat hos polaren, lämnat lite grejor i stan och ätit på Charlies restaurang... :P

Imorgon börjar allvaret igen, jag jobbar kväll så jag tänkte försöka vara ambitiös och cykla till jobbet. Kanske får jag med kollegan också, eller  kanske inte, det visar sig. Huvudsaken är att jag kommer igång och tränar benen lite. Någon dag i veckan så kommer förhoppningsvis min snowboard, så jag har något att åka på när vi åker upp till Lofsdalen i påsk... Vore jäkligt trevligt iallafall... :)

Nu ska jag nog duscha lite innan jag slänger mig isäng och sover bort hela natten... :) G'natt alla!

No comments: