Monday, May 4, 2009

Mjölkproducent...

Killen som kom på att han skulle slå ihjäl mjölkmaskinen, plocka isär den och servera den knappt stekta filéen på en brädbit med potatismos, bearnaisesås och baconlindad sparris med Västerbottenost borde få medalj, eller stryk... Jag är inte helt säker på vilket, medan jag åt maten så var det första alternativet en klar favorit, men såhär i efterhand så funderar jag på om han inte borde ha stryk istället. Nu är jag så mätt så jag mår uselt, jag kommer nog se i kors medan jag sover och förmodligen så gick jag upp ~12kg på den där måltiden. Som tur är så fyller nog frugan bara 30 en gång, för sån här mat orkar jag inte göra fler gånger. :P Inte utan hjälp iallafall.

Nu är det nog sovadags, jag har 100pannor fett som ska försöka förbränna hemmagjord bearnaise, jag behöver stänga av all verksamhet som inte berör matsmältningen...

Ha det så jävligt, det kommer jag ha!

Och frexten, Puss gumman, på 30års dagen!

No comments: