Tuesday, June 2, 2009

Igångkommande...

Nu skulle jag vilja ägna en stund åt att skryta om hur förbannat duktig jag är, hur stark och snygg jag snart kommer bli och hur bra jag mår eftersom jag börjat träna igen. Fast så blir det inte, jag kommer förhoppningsvis fortsätta träna, men jag vill inte påstå att jag kommit igång, jag har varit på gymmet 2 gånger den här veckan... Däremot så cyklar oftast till jobbet, 1,2mil enkel resa, så lite nytta gör det säkert. Hoppas bara det fungerar nu. :)

Annars händer inte mycket, jag gör vad jag kan för att tillvaron ska bli så dräglig som möjligt, men lik förbannat upptäcker jag allt som oftast att jag befinner mig på jobbet. Inte för att det är så illa egentligen, bara fruktansvärt monotont än så länge. Biter man ihop och håller ut några år till så blir det nog simpelt, man kan liksom göra vad man ska med förbundna ögon. Inget skapande, inga utmaningar, bara snabba bedömningar och några skruvar hit och dit. Som ett löpande band, fast utan bandet... :/

Nu ska jag iallafall sova, kanske drömmer jag om nästa inlägg redan inatt?

Btw, imorgon drar SRF igång, och jag är inte på plats. Ska du dit kan du ju hälla i dig ett flak öl och låtsas att jag sitter bredvid... :)

No comments: