Sunday, June 21, 2009

Sommar...

Det är sommar ute nu! Solen skiner, de få stunder det inte regnar alltså... Men varmt är det. Fy fan! Det är så varmt att den lilla gölen som jag brukar hämta inspiration ifrån har torkat ut helt. Kommer inte på något vettigt att skriva, kommer inte ens mig för att börja. Antagligen har jag väl lessnat, men gissningsvis så återkommer nog lusten till att skriva korkade saker rätt snart. Jag brukar aldrig kunna hålla mig särskilt länge, och nu när AdSense börjat generera stora pengar (har redan tjänat $0.59) så kanske jag ska säga upp mig och bli författare på heltid. Jag menar, tänk om jag skulle sitta här hela dagarna och skriva ner vad som faller mig in, vad jag iaktar runt omkring mig... Vilken oändlig källa till livsnjutning det skulle bli för er. :) -"Nu har den där jävla Granfot kommenterat färgen på påskägget som fortfarande hänger ovanför skrivbordet... Vilken jävla tur att vi har mer för oss än att stirra på sånt!" Jag menar, jag kommer ju bli en vandrande livsmotivator, låt de självmordsbenägna och deprimerade läsa här (sen alltså) och vips så går AstraZeneca i graven eftersom ingen längre behöver de glada pillrena. Fast det vore kanske taskigt, de livnär sig ju ändå på folks ohälsa... Det vore nog inte rätt att hela alla sjuka och dåliga människor, det vore fel av mig.

Jag lägger ner eller lägger mig ner istället, kanske sjukare än vanligt? Kan vara så att jag behöver lite av de där medusinerna som de så stort skyltar med... :)

No comments: