Friday, June 5, 2009

Tidigare...

Tidigare idag när jag var ute, antagligen så promenerade jag på lunchen eller så cyklade jag till eller från jobbet så kom jag på och formulerade det ultimata bloginlägget. Det var faktiskt riktigt intressant, texten broderades ut ordentligt och det var som gjort för debatt i kommentarsfältet. Fast nu har jag inte en susning om vad det handlade om. :/ Dessutom vet jag att jag på jobbet idag funderade på att blogga något via mms/mail, för jag fick en ljus tanke medan jag satt i min stol och stirrade. Kanske var det nästan också ett perfekt inlägg? Eller, kanske var det uselt? Inte en susning om det heller... :/

Så nu  får ni nöja er med att jag beklagade att jag inte kom ihåg de tidigare inläggen. De var säkert något spännande... :P

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, imorgon ska vi till Ronneby i Blekinge och segla lite... :) Kan bli hur kul som helst!

Sov gott!

No comments: