Sunday, September 28, 2008

Coyote Ugly...

Fortfarande en jäkligt bra film, även om jag sett den alldeles för många gånger.

Nu är det nog sovadags för mig, ska upp och jobba vid 6 imorgon, och även om jag bestämmt mig för att inte cykla så kommer jag nog behöva sömnen ändå. Har varit en aktiv dag idag, Nautilus, timmeslång promenad, allmänt stök och röj i köket osv. :)

Jag har fortfarande inte fått några frivilliga till det eminenta kedjebrevet, och en av de tilltänkta kandidaterna hade redan fått brevet.. (Självklart, det är nästan skrämmande att jag inte räknat ut det på egen hand... ) Så nu börjar det bli dags för handuppräckning där ute i cyberspace. Vifta, hojta, sms:a, msn:a, eller så gör vi på det gamla vanliga viset. Jag efterfrågar respons och ni skiter i det. :)

Tack i vilket fall, om inte annat så för att ni läser min blog och genererar träffar på AdSensen. :P

No comments: