Tuesday, September 23, 2008

Fruktsocker...

Enligt en artikel i Smålännigen idag så blir man fetare av att konsumera fruktsocker än vanligt socker. Toppen, nu har jag ytterligare en sak att skylla min nyvunna kalaskula på. :) Det mesta av min viktförändring ( :) ) kommer från resan till Turkiet, men man tycker att det borde gått ner igen efter några veckor, men det gjorde det inte. Jag har behållit alla extrakilona därifrån, plus några till som jag trollat fram här hemma. :)

Att cykla ~2,5 mil om dagen gjorde noll grams skillnad, så nu har jag i alla fall bestämmt mig för att köpa ett kort på gymmet inne i stan, och släpa mig dit _minst_ två gånger i veckan.

Undrar om fetma gör mig kass i skallen med? Jag skriver numer som en kratta på tangentbordet och får ofta gå tillbaka och rätta stavfel och slarvfel. :(

Idiot!

No comments: