Sunday, September 28, 2008

Nautilus

Oj!

Var duktig imorse och åkte in till Nautilus gymmet i stan. Hade bokat tid för en "gratis provträning med instruktör" och tänkte att man får väl ta sig i kragen och åka in. Nu är jag skönt mör i kroppen och har definitiva planer på att fortsätta med det där. Cykelsäsongen drar sig mot sitt slut, och även om jag har funderat på att cykla vidare hela vintern så ser jag vissa hinder i mina planer. (Läs regn och möjlighet att packa kläder för alla väder.) Vi får se vad som händer, men målet är i vilket fall som helst att jag ska börja träna på Nautilus 3 gånger i veckan (Tisdagar, Torsdagar och Söndagar), och att frugan ska med åtminstone 2 gånger i veckan de veckor vi samåker. Hur hon gör den andra veckan är hennes ensak, men jag ska väl försöka träna samma dagar fast andra tider då.

Får se hur det löser sig. :)

No comments: