Sunday, December 21, 2008

Sådär...

Då var lilla julafton avklarad, vi var hos Svärmor med make och frugans bror med sambo och barn. Trevligt, ett litet julbord med det viktigaste, lite öl, lite snaps och några julklappar. Trevligt som alltid, även om jag börjar misstänka att jag håller på att få en bihåleinflammation eller nåt. Vet inte riktigt hur det ska kännas, men det värker bakom näsan och jag känner mig allmänt seg.

Nåja, de tidiga julklapparna bestod av en liten helikopter av frigolit (tack som fan svåger Benny med familj), ett vattenpass, en tidning, en t-shirt och några pengar. Trevligt och roligt och jag tror barnen uppskattar en liten julafton med eftersom de annars förmodligen bokstavligt talat skulle drunkna i julklappar.

I morgon bitti så rullar vi upp mot dalarna för en övernattning på hotell i Borlänge, för att sen på dan före dan julshoppa lite i sista sekund och sen rulla vidare mot härliga härjedalen, med allt vad det innebär. :)

Så för er som jag inte pratar mer med för julafton, God Jul, och skulle jag bomma er före nyår med så Gott nytt år!

1 comment:

Anonymous said...

Bihåleproblem? Låter inget kul.


Här hos mig får vi se om det blir något julbord imorgon. Några i släkten/familjen har åkt på vinterkräksjukan. Då sitter det inte så gott med snaps!