Thursday, December 11, 2008

Urk...

En sak som irriterar mig lite från och till är Bloggers "Compose"-läge, som iochförsig fungerar rätt bra, men det har åtminstone en egenhet som  irriterar mig rätt bra. :) När jag laddar sidan för att skriva ett nytt inlägg så klickar jag uppe i fältet "Title" och börjar skriva titeln, men av någon döbakt orsak så flyttas fokus till "Compose" fältet istället, så jag skriver _alltid_ titeln i compose och får flytta den i efterhand... Mysktiskt...

Jaja, nog med gnäll, frugan ligger i badet och trivs med tillvaron medan jag sitter framför burken och sållar musik. Hittar en del guld och skrotar en del skit. Känns som om det är dags att investera i nya skivor snart... Har iofs en ganska diger önskelista sen tidigare, men det mesta på den är sånt som är svårt att få tag på eller kostar ofattbart mycket än så länge.  Trist det där, för jag skulle gärna köpa mycket fler skivor än vad jag gör, men men...

That's it for today, en ofullbordad tanke bakom ett par trötta ögon...

2 comments:

Anonymous said...

Om frugan ligger i badet, varför siter du då framför datorn? He he..

Granlund said...

Litet badkar... :D