Monday, March 16, 2009

En flod utav silversånger...

Så, nu sitter ni säkert där tillbakalutade i soffan. Undrar och funderar över vad som hänt i dårens tillvaro? Lever han? Vad gnäller han om nu då? Fan vet, egentligen gnäller jag inte, jag klagar knappt. Jag är bara trött. Första dagen på andra omgången av mitt nya jobb avklarad, och nu verkar det ljusna lite. Numer så heter det att jag ska vara behjälplig med att byta skal och frontar (fronter?) på boxar som dömts ut med "kosmetiska fel". Ganska underhållande, de ser rent fördjävliga ut i vissa fall. Gränsar på äckligt, men men... Eftersom landet de kommer ifråns invånare anses vara det nöjdaste folket i Europa så förstår man hur grejjerna ser ut. Inrökta, troligtvis insupna och jag tycker det är konstigt att jag inte hittat gröt i flera av dom. (Folket låter som det har gröt i munnen och vägrar svälja...) :P Men men, det är bara bra för mig, för ju fler boxar med "kosmetiska fel" desto mer varierande jobb för mig.

För övrigt...
funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

2 comments:

Erika W said...

Vad är det för boxar du pratar om? Har inte hängt med på ett tag. *erkänner*

Anonymous said...

Söt kisse.. He he.