Monday, March 9, 2009

Nu bloggas det dåligt igen...

Jag vet, men jag trivs inte alls med att skriva på tangentbordet som hör till den bärbara datorn jag har här. Stavar mer fel än vanligt... :P

Här händer annars inte så mycket, jag jobbar på i vanlig ordning, eldar pengar och går troligtvis upp i vikt. :/ Köpte ett par nya byxor idag iallafall, ett par cargo-brallor från "Criminal Damage". Jävligt sköna även om jag måste lägga upp dom. Märkligtvis så är oftast byxor som sitter bra i midjan ruskigt långa? :P Efter shoppingen så begav jag och Magnus oss ner m0t Taco Bar för att äta lite. Hade planerat att äta där under veckan, så nu när vi ändå var nere i city så slank vi in. Snacka om bortkastade pengar, maten var precis usel och portionen liten. Ångrade nästan samtidigt som jag beställt att jag inte tog deras Nacho Grande tallrik, men en "Texas chili burrito" lät rätt gott. Det var det inte. Och deras "hotsås" som de nämnde på menyn var inte hot. Kanske menade dom hot som i ett hot, att hota... Fan vet, trist var det iallafall, jag gillar ju TexMex och hett käk...

Sprang ihop med en "bekant" från Småland med, nämligen Helena från Bredaryds Wärdshus. Alltid skoj att råka på folk man känner.

Nu ska jag sova, innan jag vaknar för att gå och jobba imorgon... :/
G'natt!

2 comments:

Anonymous said...

Ja det är alldeles för dålig aktivitet här! Skärpelse!

Anonymous said...

Kan inte påstå att jag själv varit så duktig under veckan på att blogga. He he..Har haft fullt upp med att vara på kurs och lära mig mer om att baka bröd!