Monday, January 5, 2009

Flashback...

Jag har nog nämnt stället förr, och har jag inte det så gör jag väl det nu. Forumet för idioter, oliktänkande, genier, forskare, studenter, knarkare, bovar och lättroade dårar. :) Förutom att jag hittade ett recept på Hamburgare som lät helt suveränt så har jag lärt mig att de bästa pommes friten kommer från Holland där de friteras i hästfett, och att om man ska göra egen pf så ska de blancheras innan de friteras två gånger...

Skulle nu inte det vara information nog så kan man troligen läsa om det mesta man vill hitta information om där... Dock måste man vara lite selektiv, kan man inte sålla och tolerera att ordet faktiskt är fritt där så gör man nog bäst i att hålla sig borta.

Inget nämnt, inget glömt, ta det nu lugnt med vad du kan få reda på där...

1 comment:

Anonymous said...

Svar: Haha, nu ska vi inte vara sånna. Det är inte lätt att handskas med trötta tonåringar ;)Och jag tror när man jobbar så tjänar man i alla fall på det. Nu måste man skaffa extrajobb och sånt också vilket också tar tid. Jaja, vi pluggar ihjäl oss så blir allt bra sen. Jag klagar faktiskt inte så himla mycket.

Kram