Friday, February 6, 2009

Andra dagen...

Dagen har gått ungefär som jag väntat mig, efter att ha stirrat på teknikerna i ett par timmar så fick vi tillslut igång maskinen. Nu går den väl (åtminstone nästan) som den ska, så vi fick igenom lite skrot idag. Fick även arbetskläder, men var nära att avböja dem. Tydligen så kom de från den gamla säkerhetsklassade avdelningen, så alla fickor var igensydda. Ett par byxor utan fickor är precis värdelösa i min värld. Men eftersom vi tydligen fick behålla kläderna sen så sprättade vi upp fickorna och nu är byxorna användbara igen. I övrigt så har dagen förflutit lugnt, min kollega som är med och jobbar blev moster under kvällen, så hon studsade mest runt och pratade i telefon medan jag försökte styra upp restaurang och middag. Slutade med att vi hamnade på den Indiska restaurangen som syns från hotellet vi bor på. Efter en god middag så gick vi tillbaka till våra respektive rum, så jag har tittat på Aliens - Resurrection och försökt att inte somna. Bra film, och jag lyckades, men nu ska jag nog borsta tänderna, ringa frugan och sen sova, tror jag... :) 


Imorgon drar vi igång maskinen runt 8... :/ Kul Lördag... Men det är förhoppningsvis ba betalt! :) 

No comments: