Tuesday, February 10, 2009

Dutti ponke...

Tja, för alla er därute som vet vem jag är, och känner till hur jag fungerar så kan jag ju säga att jag är rätt imponerad av mig. :) Jag tog med mig träningskläder till huvudstaden, och ikväll så släpade jag mig till gymmet för att träna lite. Skönt, och jag får nog ge frugan lite rätt. Maskinerna på stället (Strålfors egna gym) var riktigt konstiga, så jag satte mig i en roddmaskin efter att ha värmt upp på en crosstrainer som kändes "fel". Roddmaskinen gjorde slut på rätt mycket av min ork, 4km i rask takt och nu har jag börjat oroa mig för hur jag ska ta mig upp ur sängen imorgn. :D Men men, det löser sig.

Efter det så ville kollegan till Max och köpa en hamburgare till efter träningen, så jag tog tummen ur och provade tillslut den där "Lowcarb Delifresh" som jag sett på menyn så länge. Riktigt god faktiskt, även om det kändes lite fel att äta hamburgare utan bröd. Men jag får utgå från att den var nyttig, istället. :)

Nu ska jag nog strax duscha innan jag kryper i säng, förmodligen blir det en stund med tv'n på innan jag slocknar, men tidiga kvällar känns bra för en gångs skull. :)

Så, gńatt gott folk!

1 comment:

Anonymous said...

Efter en sån träning är man värd ett par öl. He he..