Sunday, February 22, 2009

Imorgon...

Imorgon är första dagen på resten av mitt liv. Imorgon börjar jag jobba på andra sidan gatan, fiendeland. :P Fast inte egentligen, men "andra sidan gatan" har under en längre tid representerat mycket motgångar för oss. Dock inte avdelningen jag ska börja på, men ändå känns det på något underligt vis som om att hela sidan av gatan är fienden. :D

Nåja, jag vill att det ska bli bra där, att jag ska få jobba med saker jag trivs med, och folk som jag trivs med. Dessvärre tror jag att jag är en "sån där" som är svår att trivas med. Varför låter jag er komma fram till själva, men jag tror det är så iallafall. Så om du inte har annat för dig så kan du väl åtminstone sända en tanke till mig, önska mig lycka till med mitt nya värv.

Carpe Aptenodytum(?)!

3 comments:

Anonymous said...

Man får önska dig lycka till på nya jobbet då! Kul att se att just du bloggar.. I mina ögon lite otippat kanske.. =)

Granlund said...

Per: Vaddå otippat... :P Gillar hela grejjen, förutom att jag saknar motivation till att skriva så ofta och så mycket som jag skulle vilja... :D

Anonymous said...

Lycka till på nya jobbet! Kom ihåg att det är inte dig det är fel på, det är alla andra!