Wednesday, February 11, 2009

Snowboard...

Efter att ha nämnt för teknikern på jobbet att jag och frugan ska åka på en skid-weekend i slutet på Mars så har jag gått och förmodligen blivit med snowboard. :P Förmodligen så ska jag köpa hans gamla utrustning, en burton-bräda, ett par boots och bindningar som har åkts på ett fåtal gånger. Prylarna är från början inköpta av en snowboard-guru till teknikern, och teknikern fick bra priser på allt, jag får ännu bättre priser och mest troligt så är grejjerna i bra skick. Så nu hoppas jag att jag får lite snö "hemma" så jag kan öva lite i Myrebobacken innan det är dags för weekenden. Men så lär det inte bli.

Annars så är det rätt bra, jag jobbar runt 10h / dag och har inte bestämt hur jag ska jobba nästa vecka, så vi får väl se vad det blir av det hela. Förhoppningsvis kommer jag få rätt bra med pengar om ett par månader iallafall, tror dock inte att alla rättningarna hinner in i systemet före den 20:e, eller när nu brytet inträffar.

Imorgon eftermiddag kommer iallafall frugan hit, så vi ska fira helg tillsammans! Ska bli trevligt om jag bara lyckas piggna till lite tills dess. :) Imorgon så blir det nog "bara" runt 8 timmar på jobbet innan jag avviker, sen på fredag så gör jag nog också en kort dag. Beror lite på hur det går och vad som finns att köra.

Om vi inte hörs innan så, trevlig helg! :)

1 comment:

Anonymous said...

Trevlig helg tillbaka.