Tuesday, November 11, 2008

Hahahahaaa!

Idag på jobbet såg jag de fulaste byxor jag någonsin sett, jag vet inte om killen var straffad för något eller hur det låg till. Det var en skara besökare på bygget som vanligt, och de stod vid min maskin när jag kom ner från lunchen, men jag valde att ignorera dom och bara gå förbi. En liten stund senare så kommer de gåendes mot kaffemaskinen där jag stod för att slippa dom. En grupp på 10 - 15 pers kanske, spridda åldrar med en topp på 45 tror jag, blandat killar och tjejer. En man i 40 - 45 års åldern i rätt snygg kavaj (svart eller mörkt blå / grå, såg inte riktigt...) står där och nickar och ser allvarlig ut när "guiden" visar materialet som står där. Tyckte jag såg något mysko med killen iallafall, så jag kollar igen. Då har han sammetsröda (tänk jultomtesäck) manchesterbyxor på sig... Jag har nog aldrig sett manchesterbyxor i en sån vidrig färg, och framförallt har jag aldrig kunnat tänka mig en sådan skapelse på någon som passerat 30 och helt saknar ringar, gaddningar och piercingar. Ingen "Keith Flint"-frilla heller... Väldigt märkligt var det...

Nu, lax, eller strax iallafall... :)

No comments: