Sunday, November 16, 2008

Koss, alltid koss...

Satans skitopera, andra gången som den sväljer mitt inlägg... Tredje gången gillt då... Wish me luck, and all that stuff!

Funderar på att skaffa ett par nya lurar att ha på mig på jobbet... Mina gamla hederliga Porta Pro släpper in för mycket ljud och förbrukar kabel på löpande band. (Fan vet varför, men kabeln "styvnar" efter ett tag och orsakar kabelbrott vid anslutningen...) Mina The Plug är lite för stora och alldeles för meckiga att passa in i hörselgången med tanke på att så fort de sitter bra så kommer någon fåne och försöker kommunicera med mig. Mina Ur28 är för varma, stora och rackliga för att jag ska vilja ha dom på mig en hel dag på jobbet, så därför funderar jag nu på att köpa ett par <A HREF="http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^fs^PRO3AA>Koss Pro3AA Titanium. Tänkte slänga ut frågan om någon har koll på dessa? Läste lite kort om en lirare som hade lite problem med att de alltid gick sönder för honom, men han verkar vara ensam med just det problemet, så förmodligen så gör han fel... Någon annan med erfarenhet? Läste att de kan vara ganska tungdrivna?  Jaja, kom med tips, förslag, idéer och kritik så får vi se. Beställer nog dem om ett par dagar i vilket fall som helst.  Ha det! 

No comments: