Wednesday, October 8, 2008

Another day...

Ännu en dag avklarad, få mål uppnådda, men ändå ett par tappra försök. :) Tyvärr så verkar det inte som om att min arbetsgivare lever efter fadäsen: Det är tanken som räknas. Det gör jag, så eftersom jag tänkt på jobb hela kvällen så anser jag att jag gjort ett gott dagsverke. Håller ni inte med?

I övrigt har jag märkt en annan konstig detalj, mina frigående tankar har vandrat iväg åt något mystiskt håll och försöker chocka mig tror jag. Jag har under stora delar av kvällen faktiskt sett fram emot att få gå till gymmet imorgon... :) (Ok, senare idag, men ändå...) Vore roligt om man skulle börja uppskatta träningen den här gången och fullfölja åtminstone något delmål.

Önska mig lycka till, och se till att jag kommer iväg tidigare imorgon än i Måndags, jag behöver hinna med nedvarvning och stretch... :D

G'natt!

1 comment:

Erika W said...

Devis. Fadäs är när man gjort bort sig eller liknande. Devis är ett motto.

*byter blog-bokmärke på granfoten*