Wednesday, October 22, 2008

Jenkligen...

:P Egentligen borde jag skriva något fyndigt här, men jag orkar inte. Är trött som en gnu och tänkte gå och lägga mig om en stund. Dagen har varit stressig, allt jag fått för mig att göra har utgått. :) Skulle ju upp till svågern och hjälpa honom med datorn idag, men så ringde han i morse och frågade om jag ville hänga på och käka Thai-lunch. Nödbedd som jag aldrig varit så svarade jag självklart ja och ändrade planerna till klockan 12 istället för strax efter ett. Medan jag hafsar ihop det som hafsas ska så hör jag hur en lastbil lever om här utanför, så i fönstret så ser jag killen som skulle hjälpa oss med att gräva upp buskarna komma dundrandes med kran och hela kitet. Perfekt, glider ut för att vara social med honom en stund, riktigt trevlig snubbe förresten, men inser att jag bara har ~20 minuter på mig innan jag måste åka för att hinna med lunchen, så här inne blev nästan exakt inget gjort idag. :P

Synd...

Jaja, imorgon ska jag träna i alla fall, det behöver jag. :)

No comments: