Wednesday, October 8, 2008

Thinking is tough when sex is your brains prime directive...

Haha, punchlinen i dagens Ctrl-Alt-Del strip känns så klockren! Om ni kollar in serien och tycker att den verkar värdelös så är det för att strippen är mitt en story, så utanför sammanhanget gör den inte mycket nytta, men som sagt... Punchlinen. Kom inte och säg att ni inte känner igen er där?

Annars så ska jag försöka skruva ihop något ätligt (och nyttigt) av köttfärsen jag tinade igår, för att sen dra iväg till gymmet och streta vidare mot målen.

Hade det inte varit för att det är ont om tid hade jag bett om inspiration till maten, men det lutar mot någon medelhavskryddad färs med broccoli till... Förmodligen slutar det med en taco-tintad röra som smakar lite och får mig att ifrågasätta mina kunskaper i köket. :P

Ha det!

1 comment:

Anonymous said...

Du glömde köttfärsen i kylen, eller har du plockat fram ett packet till???

:P

Love you!