Sunday, October 12, 2008

Post nummer 50... :)

Yay, jag känner mig riktigt aktiv här! :) Man måste ju ändå ge mig beröm för att jag 50 gånger lyckats pränta ner vad som rör sig innanför pannbenet på mig! För även om det inte låter mycket så får man se det ur perspektivet som ligger närmast till hands. 50 nedtecknade tankar betyder 50 tankar... Imponerande! :)

Annars har det mest varit en lugn dag, har fixat en del i trädgården, gjort en korv stroganoff och tittat på filmen Iron Man! Filmen var faktiskt riktigt bra, superhjältegenren i all sin glans! :)

Nu blir det dushcen innan jag ska gå och lägga mig, ha det alla! :)

1 comment:

Erika W said...

Iron Man är lysande! Nu är det snack om att de håller på med Iron Man 2, sedan ska (enligt rykten) Captain America få en film, och därefter vill de dra ihop alla skådisarna (såvida ingen knarkat ihjäl sig än) till en rulle om Avengers. :-)

Cap'n kan förövrig ses infrusen i isen i senaste Hulk-filmen, och hans sköld skymtar i Tony Starks arbetsrum.