Monday, October 20, 2008

Glömde...

Glömde säga att när vi var på GeKå's och sprang så fick jag syn på en gammal bekant. Jenny från Projektledarutbildningen jag gick stod mitt emot mig. :) Kul som fan att se henne, har letat lite (efter alla gamla deltagare) men inte lyckats hitta sådär överdrivet många. Snackade lite kort, det var kaos och kalabalik på hela stället i vilket fall som helst, men roligt att se henne. Har lyckats hitta henne på Facebook med, så nu har jag iallafall en person till från den tiden. Nu är det bara resten kvar... :D

1 comment:

Anonymous said...

det är alltid kul att finna gamla och hitta nya vänner.

Adjö Madde
Gå in och läs om Maddes kamp mot cancern, hennes mammas beskrivning när hon lämnade jorden och hennes pojkväns varma ord. Ge sen ditt stöd till cancerforskningen. Länk Enbart gästblogg av Anne. http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html