Monday, October 6, 2008

Ny vecka...

Idag är första dagen på resten av den här arbetsveckan... :/ Har som vanligt ingen större lust att jobba idag, men ryktesvägen så har jag hört att vi kommer att få lite besked om vår framtid idag. Vet inte vad som kommer att hända, men i fredgs när vi "haffade" chefen för hans avskedsfest så kom han just från ett möte med en av de högre råttorna på bygget. En av kommentarena han fällde, förutom den underbara "Vad fan, sitter ni här och super... Ni trodde inte jag skulle komma in va?" i samband med att han släpats in på avdelning med en dålig ursäkt, var -"Hur ska jag slappna av och festa med det här mötet i ryggen?" tätt följt av en annan kostyms kommentar: -"Det blir munkavle på det..." Antagligen har de fått reda på något som inte alls är positivt för oss, men ville "skona" oss från det hela.

Jaja, den som lever får se, själv ska jag börja göra mig iordning för en vända till gymmet före jobbet.

Tränar med Nautilus-metoden och har som mål att köra minst 2 pass i veckan, helst fler. Den här veckan siktar jag på Måndag, Onsdag, Fredag och Söndag, men man vet aldrig hur det går... :)

No comments: