Friday, October 10, 2008

Man kan lätt tro...

Man kan lätt tro att jag glömde skriva något här igår, eller idag... Fast det gjorde jag inte, jag bara undertryckte drifterna som får mig att rapa text på den här sidan dagarna i ända. Dessutom tycker jag att det är orättvist, för jag kommer på en jäkla massa bra saker att skriva på jobbet, men de få gånger jag faktiskt skrivit upp tanken så hade det fortfarande bara ramlat ut skrot när jag satt mig här, så ni får leva med att de "bra" inläggen lyser med sin frånvaro. :)

Annars har det varit en rätt ok dag, varken bättre eller sämre än en vanlig dag på jobbet. Inget jag uppskattar, men jag lever väl för att jobba? Eller?

Nu är det i alla fall helg (förresten, skrive man ihop iallafall, eller skriver man isär det?) och jag har inte så överdrivet mycket planer. Ska till Nautilus och träna imorgon, sen på kvällen så ska vi till Charlies och äta. Damens favoritrestaurang, och även om jag får hålla med om att det är rätt god mat där så kommer jag fortfarande inte överrens med deras konstiga idé om att plankstek ska serveras med ryggbiff? Hmm... Google... Skit! Wikipedia slog ner mig i skoskaften... :(

Nu ska jag gråta mig till sömns, tror jag... Ha're bra så länge så hörs vi!

No comments: