Sunday, October 26, 2008

Jaha?

Så nu ska man tydligen fundera mer på hur maten man äter mådde... Kollade just på Jamie Olivers program om kyckling, och även om man någonstans i bakhuvudet vetat hur det fungerar så har det nog aldrig riktigt sjunkit in. Nu vet jag iochförsig inte om man kan få en kyckling för 25 spänn här, men i övrigt så var det intressant. Kanske tänker man lite mer på vad man handlar framgent? Eller så blir det som med allt annat, man engagerar sig och tänker efter före i ett par dagars tid, men i slutänden så om inte värre så återgår man åtminstone till det tidigare beteendet.

Jaja, i övrigt så har det varit en bra dag, jobbade några timmar schemalagd körning på jobbet, svängde förbi gymmet med frugan, mosade i mig rätt god äppelpaj och käkade julkorv och mos till middag. Hann även med ett par avsnitt av Red Dwarf, är halvvägs genom säsong 4 nu (jag har alla 8... :D ), och nu ska jag väl släpa mig i säng alldeles strax...

Själv då?

No comments: