Monday, October 27, 2008

"Catchig titel"

Nu, när jag med min överdrivet catchiga titel fångat ditt intresse så får jag väl skriva något intressant med. Eller så skiter jag helt enkelt i det eftersom det ändå slutar i rappakalja. Dagen har förflutit i ganska normalt tempo, hade inget att göra på jobbet så där gick det sakta, skickade frugan att beställa whisky åt mig efter jobbet, för att sedan hämta upp mig så vi kunde åka hem. Gjorde även ett snabbstopp på Jem & Fix för att handla lite småsaker, så imorgon kanske jag ska passa på att leka elektriker igen?

Dagens rätt blev:
Baconlindade kycklingfiléer som jag "roastade" med en massa grönsaker, potatis och en halvvariant på "Gravy" till det hela. Ruskigt gott även om det inte landade riktigt där jag ville... (Note to self: Använd kycklingbuljong istället för grönsak nästa gång...)

Nu, nu ska jag ägna mig åt min femte favoritsysselsättning, sova. Imorgon är en stor dag, många bokstäver i namnet och förmodligen inget att göra på fabriken då heller.

G'natt!

2 comments:

Erika W said...

Shit vad du verkar laga mat. Det låter gott i alla fall. :-)

Granlund said...

Det blev ruskigt gott... :)