Monday, October 20, 2008

Gammal...

De säger att jag är gammal när jag frågar om de tycker det är så kallt inne att man måste ha mössa på sig? Jag klagar på idioterna som kommer till jobbet i mjukisbyxor, för mig är mjukisbyxor något man har på sig hemma, sitter till och med i såna nu, men jag går inte utanför dörren i dem. Jag skulle aldrig få för mig att gå till jobbet i dem om jag inte jobbade som instruktör på ett gym eller så, men på en industri? Nej, det finns inte. Dessutom har vi ett gäng brudar på jobbet (ok, det är ingen direkt skitig industri...) som klär upp sig för jobbet? Schyssta jeans eller tights till och med, knähöga stövlar och hela kitet. Hade likaväl kunnat varit en utekväll på krogen som en dag på jobbet, om det inte vore för att jag är irriterande nykter och baren är oåtkomlig... :P

Så, sensmoralen för dagen är: TA AV DIG MÖSSAN INOMHUS DITT SATANS ÄGG, KLÄ PÅ DIG INNAN DU GÅR HEMIFRÅN, DRA UPP BYXORNA!
Hör du dessutom till de som klär upp sig för jobbet så: Synd för dig!

Dagens rant...

No comments: