Thursday, October 30, 2008

Out is falling snow...

...in spilt is "Blacken" stands, eating cool his hay! 

Haha, ute snöar det på riktigt, även om det är lite blött och kommer att vara borta snart igen, men coolt är det! :) 

För övrigt så har jag taigt helg, så jag kommer inte släpa mig upp och jobba imorgon! Yay me! 

Det känns som om det är välförtjänt efter kontroversen med min teammate på jobbet. Ibland är han lite för märklig för att det ska vara ok. Jaja, han fick stå och tjura själv vid maskinen idag, jag sysselsatte mig på annat håll. Förmodligen kommer han gnälla om att jag lät honom göra allt jobb idag, och det skiter jag i! :D 

Nu ska jag försöka ta tag i duschandet som jag behövt hela dagen... 

Ha det!

2 comments:

Anonymous said...

Snö, det har tjatats om snö ett par veckor men jag har inte sett något här än.

Granlund said...

Du måste titta ut genom fönstret... :D